مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / پارچه مبلی / خرید عمده پارچه مبلی مخمل ساده

خرید عمده پارچه مبلی مخمل ساده

قیمت خرید عمده پارچه مبلی ساده در نمونه های مخملی بسته به کیفیت و نوع طرح‌ و رنگ این محصول مشخص می‌شود. پارچه های مبلی دارای نمونه های مختلفی هستند که به کمک الیاف مصنوعی و طبیعی تولید می شوند و دارای خصوصیات و ویژگی ‌های منحصر به فردی می باشند. مبلمان مدرن ایتالیاییاز پارچه های خاص بهره می برد

خرید عمده پارچه مبلی مخمل ساده

راهنمای خرید پارچه برای مبل راحتی

 راهنمای خرید پارچه برای مبل راحتی داشتن راهنمایی خوب برای خرید انواع پارچه مبل راحتی و دانستن اطلاعاتی در مورد اسامی انواع پارچه مبلی بیش از خرید مبل از اهمیت زیادی برخوردار است.

مبلمان یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی هستند که علاوه بر زیبایی در راحتی و آسایش ساکنان نقش بسیار زیادی را ایفا می نمایند. در راستای همین موضوع قبل از خرید مبلمان باید با انواع پارچه مبلی و پارچه رومبلی آشنا باشید تا بتوانید نسبت به انتخاب بهترین پارچه اقدام نمایید.

در زمینه خرید بهترین پارچه مبلی باید با انواع این محصول آشنا باشید مثلا طراحان مبلمان راحتی خلیج فارس پارچه ها را به خوبی می شناسند. در ادامه مطلب به معرفی انواع پارچه رومبلی موجود در بازار می پردازیم تا راهنمایی لازم برای انتخاب بهترین محصول باشد.

  • پارچه مبلی مازراتی: بافت این پارچه شباهت زیادی به پارچه مخمل دارد. این پارچه در سطح داخلی خود دانه های کوچک و ریزی دارد که به صورت خیلی منظم در کنار یکدیگر قرار گرفتند. پارچه مبلی مازراتی رطوبت را کاملا به خود جذب می کند و در مدت زمان زیاد دچار سایش می شود.
  • پارچه مبلی نخی و پنبه ای :یکی از متنوع ترین نمونه پارچه های مبلی در فروشگاه پارچه مبلی، پارچه رومبلی نخی و پنبه ای است. این پارچه از لطافت و نرمی بسیار زیادی برخوردار است و بیشترین کاربرد را در ساخت مبل به خود اختصاص می دهد. نگهداری از این پارچه بسیار راحت است.
  • پارچه رو مبلی کتان: این نوع پارچه دارای بافت یکدست و درخشانی است . اما زمینه برای چروک شدن و سایش آن زیاد وجود دارد و شستشو و لکه گیری از آن بسیار دشوار است.
  • پارچه مبلی نانو: در میان انواع پارچه مبلی می‌ توان گفت پارچه مبلی نانو یکی از نوآوری ترین و جدیدترین پارچه های مبلی موجود در بازار است که افراد زیادی به دنبال خرید این محصول می باشند.  این محصول دارای ویژگی ها و مشخصات بسیار زیادی است که در این زمینه می‌توان به ضد آب بودن، ضد لک بودن، ضد حریق بودن و آنتی باکتریال بودن این محصول اشاره کرد.

فروشگاه انواع پارچه مبلی ساده نانو فایپکو

فروشگاه انواع پارچه مبلی ساده نانو فایپکو

در فروشگاه انواع پارچه مبلی، نمونه پارچه مبلی نانو  فایپکو در رنگ ها و طرح های مختلف به مشتریان معرفی می‌شود. تنوع این محصول باعث افزایش فروش آن شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده پارچه مبل سلطنتی جدید یزد

با توجه به اینکه اکثر خریداران پارچه مبلی سلطنتی را به صورت عمده خریداری می‌کنند، خوب است بدانید که در مورد قیمت عمده نمونه جدید این پارچه در یزد اطلاعاتی داسته

دیدگاهتان را بنویسید