مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / ابر و اسفنج / فروش ابر و اسفنج به صورت عمده | تامین کننده انواع الیاف در ایران

فروش ابر و اسفنج به صورت عمده | تامین کننده انواع الیاف در ایران

فروش ابر و اسفنج به صورت عمده در فروشگاه هایی انجام می شود که الیاف گوناگونی را به فروش می رسانند. این فروشگاه ها همچنین از کارخانجات ابر و اسفنج کالای خود را خریداری می نمایند. 

به طور عموم، کارخانه ها، فروشگاه های الیاف و فروشگاه هایی که در کار ساخت و تولید تشک، بالش، پتو و مبلمان هستند، فروش ابر و اسفنج را انجام می دهند. 

اما اسفنج یا همان ابر، مواد اولیه اش، پلی اورتان است که شامل سه ماده دیگر می شود: 

  1. آب
  2. تی دی آی
  3. پولیول

اسفنج کاربرد وسیعی دارد و ماده ای می باشد که به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرد. ارزش این محصول بالا می باشد، زیرا در صنایع مختلف از جمله مبلمان سازی، کالای خواب و غیره کارایی دارد. 

این مواد در زمان تولید کاملاً تغییر می یابند؛ ولی آب باعث انبساط و افزایش حجم اسفنج می شود. روی هم رفته ۷۲ ساعت طول می کشد کنش و واکنش های پلی اورتان پایان یابد و اسفنج ها به صورت بلوک انبار شوند. پس از این است که محصول یا به صورت بلوک یا این که برش خورده، به بازار عرضه می شود. 

از ابر و اسنفج پشتی، بالشت، تشک و … درست می شود. 

ابر و اسفنج بر خلاف این که ما گمان می کنیم، نرم و انعطاف پذیر است، می تواند سفت و محکم نیز باشد. 

فروش ابر و اسفنج به صورت عمده | تامین کننده انواع الیاف در ایران

کارخانه تولید انواع ابر و اسفنج

کارخانه تولید انواع ابر و اسفنجکارخانه تولید انواع ابر و اسفنج، بنا بر فشرده سازی ای که روی محصول انجام شده، آن را به فروش می رسد. کیفیت اسفنج به فشرده گی و سنگینی آن می باشد. 

در صنعت مبلمان سازی، از دو نوع اسفنج ۳۰ کیلویی و به بالا استفاده می شود. اسنفج های ۳۰ کیلو به بالا برای کف مبل و پایین تر از آن برای دسته های آن کاربرد دارد. هر چقدر چگالی اسفنج بالاتر باشد به همان اندازه قیمت آن نیز بالا می شد. 

مرکز خرید و فروش ابر و اسفنج

مرکز خرید و  فروش ابر و اسفنجبرای خرید ابر و اسفنج در هر جایی که باشید، می توانید مراکز خرید و فروش آن را پیدا نموده و با خیال آسوده محصول را تهیه کنید. 

مرکز فروش ابر و اسفنج در تهران، در جاهای مختلف است. این مراکز، یا به صورت نمایندگی فعالیت می کنند یا این که گارگاه های تولید ابر و اسفنج می باشند. پیدا کردن مرکز خرید و فروش و کارخانه ابر و اسفنج در تهران آسان می باشد. 

در کنار پایتخت، مراکز فروش ابرو اسفنج اصفهان و شهرهای دیگر نیز فعالیت می کنند و به راحتی قابل دسترس می باشند. 

شرکت پخش الیاف در کشور

شرکت پخش الیاف در کشورشرکت ها و تولیدی ها زیادی در کشور هستند که در کار پخش الیاف می باشند. این تولیدی ها در سراسر ایران و در همه شهرها به گونه ای فعالیت می نمایند. در کنار این، برخی از شرکت های تولیدی که برند محسوب می شوند، مراکز پخش یا نمایندگی در استان های دیگر نیز دارند که می توان برای خرید الیاف به این نمایندگی ها مراجعه نمود و خریدی مطمئن داشت. 

نشانی شرکت پخش الیاف را می توانید از وب سایت های اینترنتی هم پیدا نمایید و برای خرید یا بازدید به آن ها سر بزنید. 

عمده فروش ابر و اسفنج مرغوب

عمده فروش ابر و اسفنج مرغوباگر می خواهید از قیمت ابر متری یا قیمت اسفنج ۳۰ کیلویی اطلاع حاصل فرمایید، می توانید به عمده فروشی های شرکت های تولیدی ابر و اسفنج سر بزنید. 

برای خرید ابر و اسفنج مرغوب، نیاز نیست مسافت های طولانی را طی کنید، بسیار راحت از طریق اینترنت نیز معامله قابل انجام می باشد. به وب سایت هایی که در این حوزه فعالیت می نمایند، سر می زنید و پس از معامله، آن را درب کارخانه یا فروشگاه تان تحویل می گیرد. این را به یاد داشته باشید که خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی ای انجام دهید که کالای شان از هر لحاظ تضمین نمایند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

مطلب پیشنهادی

خرید ابر و اسفنج | فروشنده مرغوبترین الیاف طبیعی و مصنوعی

آیا به دنبال خرید ابر و اسفنج مرغوب برای تولیدی خود هستید؟ آیا نمی دانید چه محصولی برای تولیدی شما مناسب است؟ خرید ابروواسفنج مرغوب با قیمت مناسب یکی از مهم تری

دیدگاهتان را بنویسید