مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / ابر و اسفنج / خرید ابر و اسفنج | فروشنده مرغوبترین الیاف طبیعی و مصنوعی

خرید ابر و اسفنج | فروشنده مرغوبترین الیاف طبیعی و مصنوعی

آیا به دنبال خرید ابر و اسفنج مرغوب برای تولیدی خود هستید؟ آیا نمی دانید چه محصولی برای تولیدی شما مناسب است؟ خرید ابروواسفنج مرغوب با قیمت مناسب یکی از مهم ترین دغدغه مراکز تولیدی عروسک، مبل، تشک سازی و… است چون هر چقدر ابرواسفنجی که در این مراکز استفاده شود باکیفیت تر باشد کیفیت کار اینگونه تولیدی ها و بالتبع فروش آن ها نیز افزایش می یابد. در ادامه مطلب قصد داریم توضیحات کامل تری در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم پس اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید ادامه مطلب را دنبال نمایید.خرید ابر و اسفنج | فروشنده مرغوبترین الیاف طبیعی و مصنوعی

مرکز پخش عمده ابر و اسفنج

مرکز پخش عمده ابر و اسفنجمعمولا اکثر تولیدکننده هایی که در جهت کار خود به ابرواسفنج نیاز دارند این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند به همین دلیل این افراد لازم است در ابتدا در مورد کیفیت و استاندارد بودن ابرواسفنج در مراکز پخش عمده اطلاعات کاملی را کسب و بهترین آن را انتخاب کنند. از جمله مراکز پخش عمده ابرواسفنج مرغوب و باکیفیت می توان به  فروش ابر و اسفنج اصفهان، فروش ابر و اسفنج در کرج و کارخانه اسفنج البرز اشاره کرد. لازم به ذکر است بدانید این مراکز پخش عمده دارای در سراسر کشور نیز می باشد و شما درصورت انتخاب هر یک از این مراکز به راحتی می توانید محصولات آن را خریداری کنید.

خرید و فروش ابر و اسفنج فشرده

خرید و فروش ابر و اسفنج فشردهابرواسفنج فشرده به عنوان مرغوب ترین نوع ابرواسفنج به شمار می رود و قیمت آن نیز بالاتر می باشد‌. 

در زمان خرید اسفنج دو نکته مهم است، یکی دانستیه و دیگری چگال است.

دانستیه چیست؟ دانستیه بیانگر وزن اسفنج است، هرچه دانستیه اسفنج بالا باشد نشان دهنده کیفیت مناسب و استقامت بیشتر است.

فشردگی اسفنج متناسب با نرمی و سفتی آن است.یعنی هرچه فشردگی اسفنج بیشتر باشد یعنی سفتی آن هم بیشتر است.

پس برای خرید و قیمت  اسفنج فشرده و اسفنج معمولی به نکات بالا دقت فرمایید.

صادرات انواع ابر و اسفنج مرغوب

صادرات انواع ابر و اسفنج مرغوبابرواسفنج تولید شده در کشور ایران دارای کیفیت مناسب و مطابق با استانداردها ساخته شده است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد و علاوه بر خریداران داخلی متقاضیان زیادی از خارج از کشور نیز به خود جلب کرده است. به همین دلیل  تولید کنندگان مختلف این محصول که در سراسر کشور فعالیت دارند برای کسب درآمد بیشتر علاوه بر اینکه محصول خود را به خریداران داخل کشور می فروشند بخشی از آن را به خارج از کشور صادر می کنند و از این راه درآمد خود را افزایش می دهند.

فروش ابر و اسفنج به قیمت مناسب

فروش ابر و اسفنج به قیمت مناسبفروش ابرو اسفنج در شهرهای بزرگ از جمله تهران به صورت عمده انجام می پذیرد.

و در این استان می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید.

بازار فروش ابر و اسفنج تهران بازار پر رونقی است به این صورت که از شهر های دیگر برای خرید ابر و اسفنج به تهران مراجعه می کنند.

شهرهایی که در این زمینه تولیدات راه اندازی کردند از جمله:

  • کارخانه ابر و اسفنج اصفهان
  • کارخانه ابر و اسفنج اراک
  • کارخانه ابر و اسفنج تبریز
  • کارخانه ابر و اسفنج تهران

 برای خرید ابر و اسفنج در این مناطق حتما باید به قیمت آن ها نیز دقت داشته باشید.

برای خرید اگر حضوری بروید باید کلی دردسر بکشید تا ادرس را پیدا کنید و با کلی دردسر محصول را تا مقصد ببرید و لی از روش خرید اینترنتی خیلی راحت با جستجو می توانید سایت های این مناطق را پیدا کنید و بصورت عمده و از راه دور خرید کنید.

قیمت خرید ابر و اسفنج

قیمت خرید ابر و اسفنج قیمت خرید ابرو اسفنج نیز بر اساس ابعاد اسفنج هم متفاوت است، هرچه کیفیت آن بالاتر و وزن آن بیشتر  باشد قیمت بالاتری نیز باید پرداخت کرد.

ابرو اسفنج را از کجا می توان تهیه کرد :

  • فروشگاه اینترنتی کارخانه های تولیدی
  • نمایندگی فروش کارخانه 
  • نمایشگاه عرضه کننده ابرو اسفنج
  • تماس تلفنی و ثبت سفارش بطور مستقیم با کارخانه

قیمت ابر تشک هم بر اساس وزن و کیفیت متفاوت است هرچه وزن بیشتر و با کیفیت تر قیمت بیشتر. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

مطلب پیشنهادی

فروش ابر و اسفنج به صورت عمده | تامین کننده انواع الیاف در ایران

فروش ابر و اسفنج به صورت عمده در فروشگاه هایی انجام می شود که الیاف گوناگونی را به فروش می رسانند. این فروشگاه ها همچنین از کارخانجات ابر و اسفنج کالای خود را خریداری می نمایند. به طور عموم، کارخانه ها، فروشگاه های الیاف و فروشگاه هایی که در کار ساخت و تولید تشک، بالش، پتو و مبلمان هستند، فروش ابر و اسفنج را انجام می دهند. اما اسفنج یا همان ابر، مواد اولیه اش، پلی اورتان است که شامل سه ماده دیگر می شود: آبتی دی آیپولیولاسفنج کاربرد وسیعی دارد و ماده ای می باشد که به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرد. ارزش این محصول بالا می باشد، زیرا در صنایع مختلف از جمله مبلمان سازی، کالای خواب و غیره کارایی دارد. این مواد در زمان تولید کاملاً تغییر می یابند؛ ولی آب باعث انبساط و افزایش حجم اسفنج می شود. روی هم رفته 72 ساعت طول می کشد کنش و واکنش های پلی اورتان پایان یابد و اسفنج ها به صورت بلوک انبار شوند. پس از این است که محصول یا به صورت بلوک یا این که برش خورده، به بازار عرضه می شود. از ابر و اسنفج پشتی، بالشت، تشک و ... درست می شود. ابر و اسفنج بر خلاف این که ما گمان می کنیم، نرم و انعطاف پذیر است، می تواند سفت و محکم نیز باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید