مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / ابر و اسفنج / خرید ابر و اسفنج مبل | ارائه کننده بهترین و مرغوبترین نوع الیاف زیر قیمت بازار

خرید ابر و اسفنج مبل | ارائه کننده بهترین و مرغوبترین نوع الیاف زیر قیمت بازار

خرید ابر و اسفنج مبل برای کسانی که در کار تولید عمده هستند، به صرفه تر است تا از کارخانه های تولیدی انجام شود. این کارخانه ها را می تواند در شهرهای مختلف پیدا نمود و با آنان وارد معامله شد. در کنار این، نمایندگی های شرکت ها تولیدی نیز در شهرهای گوناگون کشور در قالب فروشگاه ها فعالیت می کنند که به راحتی در دسترس می باشند. 

اسفنج همان ابر معمولی است. این محصول در ضخامت های گوناگون تولید می شود. در صنعت مبل سازی اسفنج نقش بسیار مهمی دارد. از این فراورده در دسته ها، پشت و کف مبل استفاده می گردد. 

در هر بخش نوعی از اسفنج به کار برده می شود. برای کف مثلاً از اسفنج های سخت که دانسیته یا چگالی بالایی دارند استفاده می شود. در این بخش از مبل اسنفنج هایی کارایی دارد که موسوم به ۳۰ کیلویی هستند. اسفنج هایی که کمتر از این چگالی دارند، برای دسته ها و پشت مبل استفاده می گردند. 

اسفنج در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گرد که عبارتند از:

  • مبل سازی
  • خودرو سازی
  • پتروشیمی
  • شیشه سازی
  • بسته بندی 
  • انواع اسکاچ 
  • کالای خواب
  • و …

کارخانه ابر و اسفنج همواره سعی کرده تا کالای خود را به بهترین کیفیت وارد بازار نماید. 

خرید ابر و اسفنج مبل | ارائه کننده بهترین و مرغوبترین نوع الیاف زیر قیمت بازار

عرضه کننده انواع ابر و اسفنج

عرضه کننده انواع ابر و اسفنجشرکت های گوناگون و نمایندگی های مختلف آنان در شهرهای کشور، عرضه کننده انواع ابر و اسفنج می باشند. این شرکت ها کالای خود را پس از این که در کارخانه تولید کردند، در برش های متفاوت وارد بازار می کنند. اسفنج ها در دو نوع برش به بازار عرضه می شوند:

  1. ورقی: برای مبل سازی و تشک استفاده می شود.
  2. رولی: بیشتر برای بسته بندی، روکش دسته ها و … کاربرد دارد. 

از سوی دیگر، انواع برش اسفنج ها در کارخانه می خورند که این به خریداری نیز بستگی دارد. عرضه و فروش ابر و اسفنج شیرازدر شهرهای مختلف صورت می گیرد. 

خرید عمده ابر و اسفنج مبل

خرید عمده ابر و اسفنج مبلبرای خرید عمده ابر و اسفنج مبل، باید به مراکزی سر زد که در کار فروش عمده هستند. فروش ابر و اسفنج در مشهد به صورت عمده انجام می شود. کارگاه های تولیدی و همچنین نمایندگی های شرکت های گوناگون در این شهر فعال هستند و شما می توانید آن را به صورت عمده از این نمایندگی ها و یا کارگاه ها خریدرای کنید. خرید عمده برای کسانی که در صنایع مختلف مشغول هستند، بسیار به صرفه تر می باشد. 

لیست قیمت ابر و اسفنج مبل

لیست قیمت ابر و اسفنج مبلقیمت ابر و اسفنج مبل به کیفیت کالا بستگی دارد. هر چه محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و وزنش سنگین تر، نرخش نیز بالاتر است. 

برای این که لیستی از قیمت های این محصول تهیه کنید، می توانید به فروشگاه های مختلف، نمایندگی های و وب سایت های اینترنتی سر بنزید. قیمت اسفنج فشرده با اسفنج هایی که از دانسیته کمتری برخوردار هستند کم تر می باشد. 

سایت فروش ابر و اسفنج

سایت فروش ابر و اسفنجوب سایت های گوناگون در اینترنت فعالیت می کنند که در کار خرید و فروش انواع اسفنج می باشند. این وب سایت ها را می توان به راحتی و با فشار دادن تنها چند کلیک پیدا نمود و خرید خود را از آن ها انجام داد.

اگر سری به اینترنت بزنید با فروشگاه های آنلاین متعددی مواجه خواهید شد که محصولات با کیفیتی را ارائه می دهند. این فروشگاه ها گاهی برای مشتریان خود تخفیف های ویژه ای نیز در نظر می گیرند و شما می توانید از این تخفیف ها بهره مند شوید. 

تولیدکننده ابر و اسفنج مبل باکیفیت در کشور

تولیدکننده ابر و اسفنج مبل باکیفیت در کشورشرکت های مختلفی در ایران وجود دارند که تولید کننده ابر و اسفنج مبل با کیفیت می باشند. این شرکت ها فعالیت های خود را نیز گسترش دادند و تا جایی که فروش ابر و اسفنج اصفهان و سایر استان ها در شهرهای گوناگون امکان پذیر می باشد. 

این تولیدکنندگان همواره سعی کردند تا بهترین متریال را برای محصولات خود بکار ببرند و مشتری را راضی نگه دارند. تولیدکنندگان ابر و اسفنج از خط های تولید پیشرفته برای تولید انواع محصولات خود استفاده می نمایند. کارخانه های تولید کننده در حجم های گوناگون کالا را تولید و در اندازه ها، برش ها و چگالی های متنوع وارد بازار می نمایند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

دیدگاهتان را بنویسید